Menu Close

Comunicat Cultura Tardor 2021

Estimats companys,

La PRIMERA PROPOSTA, no per Setembre, que ve força farcit d’activitats, sinó ja per a l’Octubre. que també està atapeït.

Si més no, aquells que no vagin a fer el Camí de Cavalls ni a la Terra Alta, poden gaudir del Concert solidari de Vilassar de Dalt contra el càncer.

Es celebra al Teatre La MASSA, i compta amb l’actuació del Barcelona Gay Men’s Chorus.

Inspirat en la tradició de cors LGTBI dels països anglosaxons, el BGMC es un cor que treballa per presentar una proposta musical de qualitat, amb un repertori variat i una atractiva posada en escena.

Aquí un avançament:  https://www.youtube.com/watch?v=KdQ7Y0v_n_w

On:                 Teatre la Massa, Vilassar de Dalt

Quan :           16 d’Octubre, 20h.

Reserva i preu :       15€ !   cetcultura2@gmail.com

Anirem comprant les entrades conforme feu la reserva!

SEGONA PROPOSTA

Recuperem un projecte del 2019:

ANEM A VEURE EL MUSICAL BILLY ELLIOT!

Hem reservat entrades d’Anfiteatre Preferent, però si algú s’estima més anar a Platea o Platea Preferent, pagant un suplement, no té més que comentar-ho.

Reserva d’entrades al cetcultura2@gmail.com  fins al 22 d’Octubre (ni un dia més), al però si us agrada l’idea, no perdeu temps en reservar, no sigui que fem curt!

On:     Teatre Victoria

Quan: Dijous 25 de Novembre, 20.00h. (la funció te una durada de 1’15h.)

Preu: 37€

TERCERA PROPOSTA

El 19 de Decebre tenim reserva per visitar la fàbrica de L’ANIS DEL MONO

L’idea es sortir de Teià o Masnou i anar caminant fins a la fàbrica (des d’Ocata uns 8 Km, desnivell acumulat 0).

Fer la visita i després un aperitiu!

Però d’això ja us acabarem d’informar més endavant…