Menu Close

CONCURS POPULAR DE FOTOGRAFIA CET 2023

Tema únic “Natura i Esports de muntanya”

El concurs de fotografia que organitza anualment el CET és obert a la participació de qualsevol soci/sòcia.

El concurs té la finalitat de crear un espai per valorar i estimar el nostre entorn més immediat, que és objecte de les nostres activitats.

Aquí trobareu les Bases del Concurs.

Envieu les vostres fotografies durant el mes de febrer al correu electrònic del club: teiaclubcet@hotmail.es

Trobareu les fotos enviades fins al moment en el NÚVOL DEL CET. Les fotos son anònimes i amb un número perquè pugueu votar.

Segons les Bases del Concurs, pel que respecte a les VOTACIONS:

* VOTACIÓ:

1. Totes les fotografies rebudes seran penjades al Facebook del Club Excursionista Teià i a la nostra web: https://www.clubexcursionistateia.cat/2023/02/09/concurs-popular-de-fotografia-cet-2023/ identificades amb un número correlatiu (#), per que tothom les pugui veure i els socis votar el # de les fotos que li agradin més.
  2. La votació: del 28 de febrer fins el 10 de març de 2023.

Cada soci podrà votar com a màxim 2 fotografies per categoria identificades pel seu número:

Millor foto categoria A, Num. #

Millor fotografia categoria B, Num. #

Enviarà un email a teiaclubcet@hotmail.es on indicarà el nom o noms dels socis que voten.

Podeu enviar les vostres votacions al correu del club: teiaclubcet@hotmail.es fins a un màxim de 2 vots per soci. En les Bases del Concurs hi trobareu els detalls.