Menu Close

Extraescolar

Actualment la secció Infantil i Juvenil del Club Excursionista Teià (CET), està estructurada dos activitats: Extraescolar i Escola de Muntanya.

ACTIVITAT EXTRAESCOLAR

Una activitat infantil dirigida al socis infantils del CET, organitzada en forma de activitat extraescolar de la Escola el CIM de Teià i Escoles de la Rodaries de Teià ( Masnou, Alella, Premià , etc ).

L’activitat es va iniciar en el curs 2014-2015, sent aquest curs 2021-2022 el setè.

L’activitat es troba definida en tres seccions:

1.     Iniciació a l’ escalada.

Instal·lacions: Boulder del poliesportiu el CIM de Teià.

De forma concertada, en rocòdroms de les rodalies.

Persona de contacte: Jordi Oliva

2.     Iniciació a les Curses d’Orientació.

Desenvolupat en la muntanya de les rodalies del poliesportiu el CIM.

Persona de contacte: David Espinosa

3.     Iniciació a les Curses de muntanya o Running.

Desenvolupat en la muntanya de les rodalies del poliesportiu el CIM.

Persona de contacte: Xavier Capdevila

Podeu descarregar el formulari d’inscripcions per omplir-lo i enviar-lo a extaescolarcet@gmail.com des de l’enllaç següent:

INSCRIPCIONS EXTRAESCOLAR 2021-2022

Coordinador de les activitats: Xavier Capdevila 607959447

Monitors responsables de l’activitat

Jordi Oliva , Instructor d’Escalada FEEC

Xavier Capdevila Vázquez, Director de Lleure i extraescolars.

Monitors voluntaris

Cada una de les seccions de l’ activitat, està assistida per voluntaris del CET, dos per cada grup o secció.

Assegurances

A tots els participants, monitors i voluntaris inscrits disposen del Carnet federatiu FEEC (Federació Entitats Excursionista de Catalunya), com assegurança d’accidents.

El CET disposa de una assegurança de Responsabilitat Civil (RC), per totes les seves activitats, socis i voluntaris en general.

Documentació necessària per participar:

Federar-se a la Federació d’ Entitats Excursionistes de Catalunya, FEEC.

Fer-se soci del Club Excursionista Teià

Complimentar el formulari de registre de dades del participant i del seu tutor.

Si voleu veure el tríptic de la Escola de Muntanya o fotos de l’activitat ho podeu fer amb el botó d’abaix.