Menu Close

Aquest 2023 el Club Excursionista de Teià s’adhereix a la Federació Catalana de Ciclisme

Aquest any 2023 el Club Excursionista de Teià s’adhereix a la Federació Catalana de Ciclisme (https://www.ciclisme.cat/) de manera que ja podrem tramitar les llicències federatives per bicicleta en totes les seves modalitats (BTT, carretera, DH, Enduro, trial, etc.).

La llicència federativa, com a totes les modalitats esportives és obligatòria quan es practica esport de forma competitiva i molt recomanable quan es practica esport de forma amateur, ja que a banda de donar-nos assistència en cas d’accident també ens aporta una sèrie d’avantatges del club “per ser tu” amb descomptes en botigues o accessos a diferents activitats.

Per tramitar les llicències de ciclisme a través del nostre club us demanem que envieu un email a la següent adreça de correu per a que us enviïn tota la informació necessària.

ciclismecet@gmail.com

La persona de contacte es el Carlos Villasur, si teniu cap dubte el podeu contactar amb ell al telèfon 646476262

Feu difusió a totes aquelles persones que penseu que els hi pot interessar, siguin o no sòcies del CET.

Si esteu interessats en les activitats del CET envieu un e-mail al correu del club: teiaclubcet@hotmail.es