Dilluns 13 d’abril 19:30h a Can Llaurador
Tots els que esteu inscrits o interessats en aquesta important activitat del CET, esteu convocats per rebre la informació actualitzada de la mateixa. La JUNTA presentarà el PLÀNING FINAL i respondrà a aquells dubtes que es traslladin.
D’altra banda, us fem arribar les fitxes de les ACTIVITATS DE SENDERISME incloses dins del RAID TEIÀ – PEDRAFORCA, ja que hem considerat rellevant fer-ho per complementar la informació donada: Fitxa dia 1 Collbató – Collbató. Fitxa dia 2 Collbató – Monestir. Fitxa dia 3 tram Gósol – Pedraforca – Gósol.
fitxa dia 3 Tram Gósol – Pedraforca – Gósol.
En què consisteix L´ACTIVITAT TEIÀ – PEDRAFORCA?
connectem Teià amb el cim del Pedraforca mitjançant un sistema de relleus on participaran totes les seccions del club. Seran tres dies intensos d’activitat física, companyonia i natura:
● Divendres 1 de maig: Sortida de Teià cap a Montserrat (BTT, Senderisme i Trail Running).
● Dissabte 2 de maig: Connexió entre Montserrat i Gósol (Ciclisme de carretera i Trail Running).
● Diumenge 3 de maig: Ascensió al Pedraforca (Escalada i Alta Muntanya) i pujada conjunta fins al Coll del Verdet (Marxa Nòrdica i senderisme). A Gósol es farà un circuit d’orientació per a les famílies.
Participa-hi al teu ritme
Aquesta activitat està pensada perquè tothom hi tingui cabuda. Podeu triar fer una sola etapa, participar en els relleus de la vostra secció preferida, o completar el repte sencer segons la vostra condició física. L’important és que totes i tots formem part d’aquest relleu històric.
Us animem a reservar les dates al vostre calendari, i a preparar les botes, la bici o els peus de gat.
Per inscripcions: https://forms.gle/BCckrEEfTzSrykjZ8
Per qualsevol dubte o informació addicional podeu enviar un correu a: 25anys@clubexcursionistateia.cat
Fem que aquests 25 anys siguin inoblidables. Ens veiem a la muntanya!
Cordialment,
La Junta Directiva Club Excursionista Teià, 25 anys fent club!
