Menu Close

Cloenda del curs 2025-2026 de l’Escola de Muntanya del CET.

Un any més fent CET amb els més petits….

Una celebració plena de color, activitats i diversió tant per als petits com per als monitors. Des del CET volem agrair a les famílies la confiança dipositada en nosaltres per deixar-nos educar els seus infants a la muntanya un any més. Ja en portem 14!

Gràcies a tots els que ho feu possible.

També volem aprofitar per reivindicar la necessitat que tenim de tenir un ROCÒDROM a Teià per a poder seguir formant aquests infants en l’escalada, i aconseguir així que no abandonin aquest esport, o marxin a altres municipis a practicar-lo.

A Teià, ROCÒDROM JA!